O projektu / About

O projektu:

Mediji i društvo tvore blisko povezan i dinamičan odnos. Mediji su oblikovani društvom u kojemu djeluju, a društva su oblikovana medijima koji u njima djeluju. Taj međuodnos utječe na društvenu promjenu i procese medijatizacije (Schulz, 2004; Krotz, 2007; Hjarvard, 2008; Hepp, 2011). Potaknuta tehnologijama umreženog komuniciranja medijatizacija mijenja odnose između medija i društva. Te se promjene ne poistovjećuju s jednostavnim tehnološkim učinkom, već su rezultat složena procesa međuprožimanja. U ovom se istraživanju proučavaju načini na koje umrežena komunikacija (Cardoso, 2008) mijenja sferu javnog komuniciranja (Habermas, 1991). Kako bismo proučili procese medijske proizvodnje i medijskih praksi korisnika interneta, fokusiramo se na četiri dimenzije medijatizacije: „protezanje“, „zamjenu“, „prožimanje“ i „prisvajanje“ (Schulz, 2004).

Glavni je cilj razumijevanje procesa medijske proizvodnje i potrošnje te njihovih međuodnosa s obzirom na javnu komunikaciju novim, on-line i umreženim medijima. Specifični ciljevi uključuju doprinose razvoju teorije medijatizacije, razvijanje klasifikacije on-line medija u Hrvatskoj, razvoj idejnih nacrta mješovite metodologije te poticanje javnih politika. U istraživanju se koristi sekvencijalna, eksplorativna istraživačka strategija (Creswell, 2009). U prvoj fazi koristimo višestruke, kvalitativne analize procesa organizacijske promjene različitih on-line medija. U drugoj, međufazi izrađuju se anketni upitnici na temelju kvalitativne studije. U trećoj fazi provodi se anketa na nacionalnom reprezentativnom uzorku kako bi se produbili analitički zaključci dobiveni istraživanjem. Potencijalni korisnici istraživanja uključuju znanstvenu zajednicu, medijsku industriju, medijske organizacije, stvaratelje javnih politika, regulatorne institucije te udruge civilnog društva.

 


 


 

About:

The media and society are tightly intertwined in a close and dynamic relationship. Shaped by societies, the media also shape societies. This relationship engenders social change that is at the core of the current mediatisation process and theory debates (Schulz, 2004;  Krotz, 2007;  Hjarvard, 2008; Hepp, 2011). Networked communication technologies reshape the equilibrium of the media/society relationship and extend the mediatisation process to new directions.The process is not a straightforward technological impact, but a complex accommodation process. In this research we study how the public sphere (Habermas, 1991) has been reshaped through networked communication (Cardoso 2008). We focus on four aspects of mediatisation: extension, substitution, amalgamation and accommodation (Schulz, 2004) to study organizational changes in the process of media production;and media use and practices among internet users.

The main objective is to understand processes of media production, consumption and their interrelations, with regard to public communication through new, online and networked media. Specific goals include contributions to development of the mediatisation theory; establishment of a classification of online media in Croatia; development of mixed methods research designs and providing impetus to related public policies. We employ a sequential, explorative research strategy (Creswell, 2009). In the first stage,we conduct multiple, qualitative case studies of the processes of organizational change in different online media. In the second, intermediary stage we construct survey questionnaires based on previous qualitative work. In the third stage, we use a survey on a national representative sample and provide further analytical conclusions derived from the research. The potential users of our research results include: scientific research communities, media industry, media organizations, policy decision-makers,regulatory institutions, and various NGOs.

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s